פונטים לאתר מהווים מרכיב משמעותי מהעיצוב, לכן בחירת הפונט המתאים יכולה להשפיע על הצלחת האתר. בחירת פונט מתאים תשפר את חווית המשתמש על ידי קריאה נעימה. מומלץ לבחור עד שני פונטים לאתר. בחירת הפונט עשויה לשקף גם את אופי המותג ובאופן ישיר עשויה לתרום לצמיחה עסקית של העסק.
כיצד בחרנו את הפונטים המומלצים ביותר עבור אתרי אינטרנט?
קריאות: נוחות הקריאה של המלל, כלומר גופנים שניתן להבחין בהם בקלות בין כל אות לאות.
נוח ומוכר: גופנים מוכרים ונוחים שלא חורגים מהנורמה מצד אחד אך גם לא שכיחים וצפויים.
הוא עיצוב גיאומטרי ללא ניגודיות נמוכה, המיועד לשימוש בגדלים קטנים יותר של טקסט.
תומך באותיות לטיניות נרחבות, המאפשר הגדרת כתיבה עבור אנגלית ושפות מערב אירופאיות אחרות. האתר הרשמי של אלמנטור עושה שימוש בפונט זה.
פונט זה משדר אוירה עוצמתית אך ידידותית, הודות לאיזון שהוא משדר בין קימורים עדינים ועיצוב יציב. הפרטים המעוגלים למחצה של האותיות מעניקים תחושת חמימות, בעוד המבנה החזק מספק יציבות ורצינות.
גופן תוסס ויפיפה זה תוכנן במיוחד לקריאה מהירה, כך שהוא מצליח מאוד בטקסט קטן יותר באינטרנט. עוצב על ידי מעצבת גרפית ידועה ג'ולייטה אולנובסקי הידועה בעבודתה בעיצוב גרפי.
יש לו צורות גיאומטריות ברובן. יחד עם זאת, הגופן כולל קימורים ידידותיים ופתוחים. בעוד שחלק מהאותיות מעוותות בצורה שלהם כדי לאלץ קצב נוקשה, רובוטו לא מתפשר, ומאפשר ליישב את האותיות ברוחב הטבעי שלהן. זה גורם לקצב קריאה טבעי יותר שנמצא בדרך כלל אצל טיפוסים הומניסטיים וסריפיים.
תוכנן במקור על ידי גוגל כדי להיות גופן מערכת אנדרואיד, כיום הפונט משמש באתרים כמו YouTube, Flipkart ו- Vice.com.
זהו גופן טקסט עם ניגודיות מתונה המתאים היטב לגוף טקסט. פסקה שנקבעה בלורה תיצור מראה בלתי נשכח בגלל הקימורים המוברשים שלה. הקול הטיפוגרפי הכולל של לורה מעביר בצורה מושלמת את מצב הרוח של סיפור מודרני, או חיבור אמנותי. מבחינה טכנית לורה מותאמת למראה המסך, ועובדת באותה מידה בהדפסה.
גופן גוגל שתוכנן במיוחד כדי לשפר את הקריאה במסכים.
תוכנן להיות נעים לקריאה על המסכים. הוא גופן גבוה, צורות אותיות דחוסות מעט, לחץ אלכסוני מתון, סריפים יציבים וצורות פתוחות.
עיצוב יעיל ויפה שמיועד בעיקר לסביבות עשירות בטקסט וקריאות ארוכות. הוא אחד הגופנים החדשים יותר ברשימה. ה f וה j מעוצבים בצורה מיוחדות ושונה.
גופן בהשראת הכותרות בכרזות פרסום בבריטניה ובצרפת של המאה ה-19. הקווים הדקים והקימורים הנקיים מעניקים לגופן מגע מעודן המעניקים לכל כותרת מראה אלגנטי.
גופן זה זכה להכרה מסיבית מיום פרסומו. בגופן הזה, תמצאו עיקולים יפים ומושכים את העין ויחד עם זה, זה משמש גם כגופן אינטרנט. הסגנון של הגופן הזה שונה לחלוטין מכיוון שהוא מגיע עם קימורים אלגנטיים ופינות חדות והוא משמש עבור כל הסוגים השונים של עיצובים מודרניים ומסורתיים.
הרעיון של הגופן הזה הוא להיות גיאומטרי, אלגנטי, עם תחושת וינטג', לשימוש בגדלים גדולים יותר. הוא נוצר בהשראת עיצובים גיאומטריים. פרופורציה יוצאת דופן.