כלים לתכנון מילות מפתח

מוטי שושן | מנהל הסטודיו

כלים לתכנון מילות מפתח

המטרה במחקר מילות מפתח, להבטיח שהמאמץ שנשקיע בתהליך הקידום האורגני שלנו יהיה עבור מילות מפתח בעלות ערך חיפוש, כדאיות ורלוונטיות לעסק שאנו מקדמים.
הדרך הנכונה ביותר לקדם ביטויי מפתח רבים היא לקדם כל ביטוי בעמוד נפרד.
כדי לבצע מחקר מילות מפתח בצורה טובה יש להשתמש בכלים למציאת מילות מפתח.
כלי מילות מפתח מאפשרים למצוא כמה שיותר ביטויים רלוונטיים לקידום בגוגל ובמנועי חיפוש שונים.
במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר כלים לתכנון מילות מפתח שיאפשרו לכם לייצר אסטרטגיית קידום מוצלחת.

google suggest

כלי זה מציע עבורנו השלמות לפי ערך חיפוש שאנשים בצעו בעבר.

 

Google search related terms

אלו חיפושים רלוונטיים שאנשים חיפשו סביב הנישה הרלוונטית (ממוקם בתחתית העמוד של גוגל).

הכלי של גוגל אדס

ניתן להזין את מילת המפתח הבסיסית שלנו, לאחר מכן גוגל תפלוט לנו דוח מפורט של כל מילות המפתח שאנו מחפשים בהקשר למילת המפתח הזו. בדוח זה, יוצגו בפנינו מילות מפתח הקשורות לביטוי שהזנו ואת כמות החיפושים החודשית. למי שאין חשבון גוגל אד פעיל ,כמות החיפושים החודשית תוצג בטווחים של 10-100, 100-1000, 1000-10,000.
עם חשבון פעיל, יוצגו בפנינו מספקים מדויקים.
ניווט למערכת: יש להיכנס למערכת > כלים והגדרות > הכלי לתכנון מילות מפתח > רוצה לגלות מילות מפתח חדשות

בדוגמה הבאה ביססתי את מחקר מילות המפתח על שני הביטויים הנ"ל-

– בניית אתרים
– בניית אתר בוורדפרס

google trends

גוגל טרנדס מאפשר לכם לצפות במגמות חיפוש ברחבי הרשת על ידי כלי מיון חכמים המבוססים על אזור גאוגרפי, זמן והפלטפורמה שבה הגולשים מחפשים. לדוגמה- יוטיוב, חיפוש חדשות, חיפוש תמונות והגוגל שופינג סנטר.
הכלי מאפשר לזהות נושאים חדשים, לכתוב תוכן חדש ולקדם אותו ברשתות החברתיות באמצעות קישורים. כך תוכלו להתבסס במקומות הראשונים די מהר רגע לפני שכולם עולים על הנושא ומקדמים את התוכן.

ubersuggest

כלי זה מאפשר לנו לדעת כמה חיפושים ישנם עבור כל מילת מפתח ומהי כמות התחרות עבור מילה זו. מדובר בכלי לא הכי מדויק אבל ניתן ללמוד ממנו המון.

wordstream

הכלי מאפשר למקד נישות מסוימות ואף מעניק אינדיקציות מדויקות על קבוצות של מילות מפתח קשורות. בנוסף, תוכלו לקבל הצעות למילות מפתח על בסיס מילות המפתח שבחרתם לערוך עליהן את המחקר.
קיימת תקופת ניסיון בחינם למשך 7 ימים בנוסף ל -30 החיפושים בחינם שכבר ביצעתם.

keywordtool

כלי מחקר מילות מפתח שתוכנן ופותח עבור השפה העברית ולכן הוא עובד בצורה מיטבית בעברית ומספק תוצאות מעודכנות ומלאות.
הכלי פותח עבור וחוקי התחביר בשפה העברית ולכן מצליח למצוא יותר מילות מפתח קשורות ועדכניות לביטוי אותו אתה מחפש בהשוואה לכלים אחרים.
במסלול החינמי ניתן לצפות בעשרת התוצאות הראשונות של המחקר וללא כמות חיפושים חודשית.
ניתן להשתמש בכלי בחינם או בגרסת הפרו.

hypersuggest

מקלידים ביטוי, מדינה ושפה, לוחצים התחל ומקבלים רשימה ארוכה של מילות מפתח.
ניתן להשתמש בכלי בחינם או בגרסת הפרו.

keywordsheeter

כותבים ביטוי חיפוש, לוחצים Shit Keywords! והכלי מתחיל את עבודתו, תצטרכו לחכות הרבה זמן, יחסית ל- כלי מילות מפתח אחרים, עד שיוצגו כל התוצאות.
מחיר: ללא עלות

Semrush

הכלי מספק שפע של נתונים כמו רמת תחרותיות, מספר חיפושים, ומגמה.
בנוסף, הכלי מציג מודעות מתחרים, כמה קליקים היו על מודעות המתחרים ועוד שפע של נתונים על המתחרים שלכם.
מחיר: כלי יקר ויעיל, מתחיל ב 100 דולר בחודש

ahrefs

כלי זה מספק רעיונות למילות מפתח כמו גם נפחי חיפוש עבור כל סוגי ההתאמות.
הכלי מגיע כחלק מסט גדול למדי של כלים ופיצ'רים.
מחירו נע בין $99 לחבילת הבסיס ועד ל- $399 לחבילה המתקדמת. קיימת אפשרות להירשם לתקופת ניסיון של שבועיים, ולאחריה לבטל את התשלום ולהמשיך וליהנות מגישה לגרסה החינמית של הכלי.

מנהל הסטודיו // מוטי שושן

מתמחה בפיתוח ועיצוב אתרים וחנויות אינטרנטיות. בעל ניסיון של 10 שנים בליווי עסקים וסקרנות רבה ללמידה והתחדשות. יוצר אתרים שעוזרים למכור מוצר או שירות, לבנות מותג, לתקשר בצורה יעילה יותר או פשוט להיראות ממש מגניב.

עוד ממרכז הידע

דילוג לתוכן