גוגל מיי ביזנס (גוגל לעסק שלי) וקידום בגוגל מפות

מוטי שושן | מנהל הסטודיו

גוגל מיי ביזנס

רוצים שאנשים שמוצאים את העסק שלכם ב'חיפוש Google' או ב'מפות Google' יהפכו ללקוחות החדשים שלכם? עם דף עסקי חינמי ב-Google זה אפשרי. כמובן, חשוב לעדכן את הדף בתמונות של העסק, פוסטים, הצעות, מבצעים מיוחדים ועוד.
פרופיל העסק ב-Google לא כרוך בתשלום. פשוט יוצרים את פרופיל העסק ללא עלות, מנהלים את העסק דרך 'חיפוש Google' ו'מפות', ומתחילים להגיע ליותר לקוחות.

הרושם הראשוני בידיים שלכם
בפרופיל העסק ב-Google כדאי להדגיש מידע חשוב ולהמחיש את מה שמייחד אתכם.
– הוסיפו את כל המידע ההכרחי- בפרופיל העסק חשוב לכלול פרטים כמו מספר הטלפון של העסק, שעות פעילות ועוד.
– שתפו תמונות, לוגו ועוד- אתם יכולים להמחיש את האופי של העסק בעזרת תמונות, כדי שיותר לקוחות יבחינו בכם.
– תציגו את עצמכם- הוסיפו מאפיינים כמו "עסק לאופנה", כדי שאנשים יוכלו לדעת יותר על העסק.

תקשורת עם הלקוחות
יש לכם דרכים שונות לעדכן את הלקוחות, למשל תמונות, הצעות, צ'אט אישי ועוד.
– מעדכנים פוסטים מבצעים ואירועים- כדי לקדם מבצעים מיוחדים, אירועים ולעדכן את הלקוחות.
– עונים לביקורות- אם לקוחות כתבו לכם ביקורת שכולם יכולים לראות, כדאי לענות להם. זה יעזור לבנות יחסי אמון עם לקוחות חדשים.
– מפרסמים תשובות לשאלות נפוצות- ניתן להציג בפרופיל העסק מידע שימושי מראש.

הציגו את מה שהעסק מציע
בדף העסקי שלכם ב-Google אתם יכולים לאפשר ללקוחות לעיין בתפריטים, לקבל הצעות מחיר ועוד. אפשרויות אלו עוזרות ללקוחות לעשות איתכם עסקים בדרך קלה וישירה, אם אתם מנהלים מסעדה או חנות או שאתם מספקים שירות כלשהו.
הציעו דרכי קנייה נוספות, ציינו אם העסק מציע אפשרויות כמו איסוף מדלת העסק או משלוחים.
הציגו רשימה של שירותי העסק וספקו הצעות מחיר אונליין. כך הלקוחות יקבלו את המידע הדרוש להם כדי לבחור בעסק שלכם.

קבלו מידע על הדרכים שבהן הלקוחות מוצאים את העסק
גלו אילו מילות מפתח אנשים מזינים כדי לחפש את העסק שלכם וקבלו תובנות לגבי שיחות, ביקורות, הזמנות ועוד. מידע זה יעזור לכם להבין איך מתנהל הקשר בין העסק לבין הלקוחות.

השלבים עבור רישום לגוגל לעסק שלי הם כדלקמן:
1. ניגשים לכאן ולוחצים על כניסה. מכאן נתבקש להתחבר לחשבון ה gmail  שלנו.
2. מזינים את שם העסק, סוג העסק, כתובת אתר, קטגוריה עסקית, כתובת העסק, טלפון.
3. ביצוע אימות בסמס או בשיחה טלפונית.
4. מגדירים מהם שירותי העסק, שעות הפעילות, תיאור העסק, תמונות ולוגו.

מנהל הסטודיו // מוטי שושן

מתמחה בפיתוח ועיצוב אתרים וחנויות אינטרנטיות. בעל ניסיון של 10 שנים בליווי עסקים וסקרנות רבה ללמידה והתחדשות. יוצר אתרים שעוזרים למכור מוצר או שירות, לבנות מותג, לתקשר בצורה יעילה יותר או פשוט להיראות ממש מגניב.

עוד ממרכז הידע

דילוג לתוכן