שילובי צבעים באתר

מוטי שושן | מנהל הסטודיו

שילובי צבעים באתר

האם ידעת שצבעים ספציפיים גורמים לאנשים להרגיש ולהגיב בדרכים שונות?
לכל אחד יש את הצבעים האהובים. הצבעים למעשה גורמים לתגובות רגשיות המבוססות על שילובי הצבעים שבו אתה משתמש.

בחירת צבע טובה דורשת תכנון מדוקדק. אנשים אוהבים תוכן, הם נמשכים לקולות רעננים ומידע מפתה, אך עליך ללכוד את תשומת ליבם תחילה. כאן נכנסים שילובי הצבעים של האתר.

1. צרו זיהוי מותג

אם למותג שלך ישנם שילובי צבעים קיימים, חיוני לכלול זאת בעיצוב האתר. זה יקל על המבקרים לחבר אותו מיד למקומות אחרים שבהם הם ראו את המותג שלך.
בנוסף, אם שילובי הצבעים שלך עקביים בכל האתר שלך, הם יידעו שהם הגיעו למקום הנכון כאשר הם חוזרים, ללא קשר לדף המדויק בו הם נוחתים.

2. צרו את ההרגשה של המבקרים לגבי האתר שלכם

חשוב גם לשקול את התפקיד שהפסיכולוגיה של הצבע ממלאת.
לדוגמה, מותגים שרוצים ליצור תחושת יצירתיות ודמיון נוטים לשלב סגול בדימויים שלהם, בעוד מותגים שרוצים לבסס תחושת איזון ורוגע נוטים לעבר שחור ולבן.

זה קשור ישירות ל"אישיות" שאתה רוצה שיהיה למותג שלך.
כחול נחשב לעתים קרובות לבחירה הבטוחה ביותר. מכיוון שזה הצבע האהוב הנפוץ ביותר בקרב רוב האוכלוסייה. ייתכן שזו הסיבה שחלק מהאתרים המתויירים ביותר כיום, כמו פייסבוק וטוויטר, משתמשים בו לסמלים ולמיתוג שלהם.
ראוי גם לציין כי כחול קשור בדרך כלל גם לתחושות של אמון, סמכות ואמינות.
אם המותג שלך מתמקד בתחום הבריאות והרווחה, ירוק יכול להיות אופציה טובה יותר ליצירת קשר זה. ואם אתה רוצה לגרום למבקרים שלך להתרגש ולגרום להם לפעול במהירות, אדום יכול להיות יעיל יותר לעזור לך להשיג את המטרה הזו.
צהוב מסמל שמש, זריחה, חמימות, אופטימיות, הנאה, מרץ ויצירתיות.
כתום מסמל שמחה, אנרגטיות, ידידות וחברות, שפע, הצלחה.
אפור זה צבע של מקצועיות, יציבות, תחכום, כסף ובעלות ערך, קרירות, ניטרליות ופרקטיות.
לכן, כשאתה בוחר צבעים לאתר שלך, שקלו את התגובות הרגשיות שהן עשויות להניע את המבקרים שלך.

3. גרמו לאלמנטים מסוימים להתבלט

אתם יכולים למקסם את ההשפעה הזו על ידי שמירה על אפקט הבידוד כאשר אתם קובעים כיצד להשתמש בשלובי הצבעים שלך בדפים שלכם. הרעיון הכללי שעומד מאחורי עקרון פסיכולוגי זה הוא שככל שפריט בולט יותר, כך סביר להניח שיבחינו בו ויזכרו אותו. ודאו שהצבעים שאתם בוחרים נותנים לכם את היכולת לגרום לקריאות פעולה מסוימות להתבלט על הדפים שלכם מבלי להתנגש עם שאר העיצוב שלכם.

האם ידעתם שצבעים ספציפיים גורמים לאנשים להרגיש ולהגיב בדרכים שונות?
לכל אחד יש את הצבעים האהובים. הצבעים למעשה גורמים לתגובות רגשיות המבוססות על שילובי הצבעים שבו אתה משתמש.

בחירת צבע טובה דורשת תכנון מדוקדק. אנשים אוהבים תוכן, הם נמשכים לקולות רעננים ומידע מפתה, אך עליך ללכוד את תשומת ליבם תחילה. כאן נכנסים שילובי הצבעים של האתר.

אז איזה שילובי צבעים מתאימים לאתר שלכם?

מנהל הסטודיו // מוטי שושן

מתמחה בפיתוח ועיצוב אתרים וחנויות אינטרנטיות. בעל ניסיון של 10 שנים בליווי עסקים וסקרנות רבה ללמידה והתחדשות. יוצר אתרים שעוזרים למכור מוצר או שירות, לבנות מותג, לתקשר בצורה יעילה יותר או פשוט להיראות ממש מגניב.

עוד ממרכז הידע

דילוג לתוכן